{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از قدرت ایران دارن به خودشون میلرزن

از قدرت ایران دارن به خودشون میلرزن
دیدگاه ها (۰)

دارن خودشون رو خالی میکنن🥲🥲

فرقه پهلوی چی ها فردای آزادی مردم را سلاخی خواهند کرد!

اینا خودشون حیوونن بعد دارن میرن باغ وحش 😑

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط