{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من چه باشم چه نباشم ، کار دنیا لنگ نیس !

من چه باشم چه نباشم ، کار دنیا لنگ نیس !
من بمیرم یا بمانم ، کسی دلتنگ نیس 🖤🕊
دیدگاه ها (۰)

):

ɪ ʜᵒᵖᵉ ʏᵒᵘ ᴍⁱˢˢ ᴍᵉ🖤                ‌    کاش دلت برام تنگ ب...

میخندم 😂😂😂💔💔چیه مگه تاحالا ندیدی کسی اینجوری بخنده😒

گاهی اوقات تمام وجودت گریه میکنه جز چشمات 🚶‍♀️💔

خدا کند که بمیرم وطن فروش نباشم🇮🇷💪🏻

ایران

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط