{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از لبوبو اصن خوشم نمیاد ولی..

از لبوبو اصن خوشم نمیاد ولی..
ولی این یکی استثنا عه 😭
دیدگاه ها (۶)

حالاا بیا وسط * دیش دیش دیش

معلم : اینجا ی درس خیلی مهمه من ته کلاس :

عرررر یکی منو بگیره *من غش

اون دازی و چویا هستن

منم اون لبوبو عه بودم 😮‍💨😮‍💨

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط