{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ممنونم که بخاطر اون باهام بهم زدی...

ممنونم که بخاطر اون باهام بهم زدی...
دیدگاه ها (۲)

حالا می خواد بارون بباره ....

تنگ میشه دلم واقعا برات

امدم ازت تشکر کنم اجازه هست؟ازت ممنونم که کنارمیازت ممنونم ش...

باختی که پسر :)با اون همه حرفی که بهم زدی امیدوارم کردی به ز...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط