{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اخرش سرطان غم میگیرم از بس درد کشیدم💔🥲

اخرش سرطان غم میگیرم از بس درد کشیدم💔🥲
دیدگاه ها (۲)

#سلامتی‌خودم‌نح‌واسه‌حرفام‌واسه‌اینکه‌مرحم‌ندارم‌واسه‌دردام🚬...

امشب فهمیدم مردن خیلی خوبه خدا🚬💔

سخته همش نو فکر کسی باشی ک اخرین حرفش دیگه ب من فک نکن بود💔🥲

لعنت به دنیایی ک تو رو از من جدا کرد🚬💔

آره از بس درد کشیدم عادی شده

زندگی مثل چرخه گاهی میفته توی چاله دردشمیگیره مام وقتی غم و ...

دوست داشتن؟! با هر دردش بیشتر درد کشیدم🫠

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط