{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مهراب.‌.‌

مهراب.‌.‌
هرکه دارد هوس بغض مرا بسم الله.....🥺🥺🥺
دیدگاه ها (۱)

میگمااا.....

خبری از آینده نیست.......

این فقط یه پسته ..گیر ندی 😂😂

حتی اگه بمیرم 😰😨🥺

می‌نویسم غم دل سوز جگر با صد آه«هر که دارد هوس کرببلا بسم ال...

هر پریشان نظر ی لایق دیدار تو نیست

هیچکس پیروزی رو پنهون نمیکنهاز امروزبه مدت ده شبشمارش معکوسب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط