{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

واااهههاااعییییی چرا انقد خوبه لاناتی

واااهههاااعییییی چرا انقد خوبه لاناتی
دیدگاه ها (۲)

دلم میخاد جای اون باشم خیلی

آقامون

واااااااااااااییییی 😂😂😂😂😂😂😂😂

ارمی بودنو تو ۳ کلمه توصیف کن

زندگی انقد خوبه که من تو بدتریننننننن موقعه ها مریض میشم🥰

اشعار #خاقانی انقد خوبه که همه با #مولانا اشتباه میگیرنشبشنو...

چرا انقد کم هستیم اگه اینجوری پیش بره از ویسگون میرم اگه کم ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط