{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

𝑚𝑜𝑘𝑎...🔪🤍

𝑚𝑜𝑘𝑎...🔪🤍
.
.
.
.
.
.
ای کاش یکی مثل مینجو رو داشتم‌که اینطوری بقلم کنه:)...
.
.
.
.
.
.
.
دیدگاه ها (۱۹)

𝑚𝑜𝑘𝑎....🔪☁️اصلا دلم‌نمیخواد اینکارو کنم‌ولی میخوام‌نیک‌نیمم ...

me and namra😭🛐I loveee youuuu🫠

.𝐻𝑜𝑤 𝑐𝑎𝑛 𝐼 𝑠𝑎𝑦 𝐼 𝑙𝑜𝑣𝑒 ℎ𝑒𝑟?.@ابدی:)💔

وایب مشکی بهم‌ میاد؟

ای کاش هممون یه دیمن داشتیم که اینطوری نگامون کنه:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط