{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اما همه آدما بهم بدی کردن همه آدما حتی اونیکه جونش در میر

اما همه آدما بهم بدی کردن همه آدما حتی اونیکه جونش در میرفت برام...💔😔🚬
دیدگاه ها (۴)

دارم روزای آخره زندگیمو سرمیکنم....🥲🖤🚬

دلم چه تنگ...💔🚬

فک نکنین این تفنگ الکیه یا فیک اصل هفت تیره روسیه...

چجور تونستی ولم کنی...🥺💔🚬

ادما میان که برنحتی سایت هم تو روشنایی ولت میکنن، ادما.؟!مهم...

این ادما سنگم کردن..

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط