{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دلتنگتم البته فقط!

دلتنگتم البته فقط!
یادت که افتادم عربده زدم :))))
دیدگاه ها (۱)

در حوالی ما عاشقی و مهمتر از همه دلبری ممنوع ☠🔪جدی بزن تو گو...

کاش منم مث تو بی احساس بودم...

😐🤣🤣👍🏻

#آبراهام #آبراهام

مسافر آسمانی من دلتنگتم روحت شاد یادت گرامی 😭😭😭

اگه یهو اینجا یادت افتادم چی؟:) 🖤

نمی‌شود بنویسم به یادت افتادم به قدر ثانیه حتی، نرفتی از یاد...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط