{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آقا ماهم اینو رفتیم

آقا ماهم اینو رفتیم
دیدگاه ها (۱۹)

نسخه فارسی شما هست دیگه خودتون میبینید_

دو نقاشی،یک آرتیست اما در دو زمان متفاوت...

از حق نگذریم چقد بی دلیل فالور دارم_راستییی اون عینکشه لپ نی...

ی حرف مهمی داشتم با اون آرتیستایی که ...ادامه

ماهم رفتیم اکسپلور

ماهم از این چالشا رفتیم 💜ایده:@shimoo_oo

اقا اولین ارتمو نداشتم فقط اینو داشتم گذاشتم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط