{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

" و شاید این ما هستیم که تمام می‌شویم ، نه غم هایمان "

" و شاید این ما هستیم که تمام می‌شویم ، نه غم هایمان "
دیدگاه ها (۴)

روز های خوب .....

" راستش اون ... اون .. دیگه نیست "

....

لطفا اگه یه روزی مُردم با دیدن ستاره ها یادم بیوفت :) ⭐

زمان هیچگاه دردی را درمان نکرده این ما هستیم که به مرور به د...

وقتهایی هستند که در برابر زندگی چنان بی دفاع می شوی که فکر م...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط