{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

زنده ماندن و زندگی کردن 🤷

زنده ماندن و زندگی کردن 🤷
دیدگاه ها (۸)

بزنیم تو فاز غممم🗿💔🤣

اره داییی 😼💔😂

من که کسی نیستم ولی خدا حفظت کنه مرد ❤️🌹

امروز یکشنبه هست ولی خب 😂👊

شاید در جهان دیگری به جای زنده ماندن زندگی کردیم.

شاید در جهانی دیگر به جای زنده ماندن زندگی کردیم:(

شاید در جهان دیگری به جای زنده ماندن، زندگی کردیم :)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط