{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

واااای چرا توی قسمت دایرکت از هر پی وی دوتا هست چرا وقتی

واااای چرا توی قسمت دایرکت از هر پی وی دوتا هست چرا وقتی پیاممو سین میزنید نوتیفش میاد چرا وقتی خودم پیام میفرستم نوتیفش برارخودم میاد 💔💔💔💔💔
دیدگاه ها (۳)

چخبر؟وای حال فعالیت نداروم

آرزو میکنم همه چیز یه دروغ بزرگ باشه .همممه چی

bache ha kibordam rooye zaban engelisi gir karde kodooometoo...

فلیکس درخواستی 😆🙏

Part ۱۴

بچه ها پس زمینه می سازم 😄جدیدا یاد گرفتم و فکر می کنم باحال ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط