{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

انتظاری نیست...

انتظاری نیست...
دیدگاه ها (۰)

تسبیح من کجاست..

ولی جیهوپ میره سربازی...

ولی همه جوره خوبه...

ولی توی که این حرف رو زدی خودت رو داری با قدرت مند ترین مرد ...

از ما انتظاری نیست😏😏

★ 𝖭𝖾ᥕ ᖘ𝗈𝗌𝗍 ★.𝆤࿙⃛࿙⃛࿚⃛࿙⃛࿚⃛࿙⃛࿚⃛࿙⃛࿚⃛࿙⃛..࿚⃛࿙⃛࿚⃛࿙⃛࿚⃛࿙⃛࿚⃛࿙⃛࿚⃛࿚⃛𝆤🐰 ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط