{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

قلبم رفت برای ترکیبِ صدای پیانو

قلبم رفت برای ترکیبِ صدای پیانو
بارون
آخ بارون..🍂
دیدگاه ها (۰)

_ ببخشید ، میتونم از ماه عکس بگیرم؟+ بله بله حتما :)

ماشاالله به اینهمه زیبایی در یک قاب

از عجایب زبان فارسی برای خارجیا😄‌

تقدیم به همه بچه های دهه شصت!

اخ قلبم💘

اخ قلبم اکلیلی شد 🥺لایک فراموش نشه جیگر مرسی 💋

اخ قلبم اکلیل شد رف:))) ⠀⢀⠤⠤⢄⡀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢀⠤⠒⠒⢤⠀⠏⠀⠀⠀⠈⠳⡄⠀⠀⡠⠚⠁⠀⠀⠀⠘⡄⢸...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط