{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

...

تو بهترینی و تو هر شرایطی باید به خودت افتخار کنی... چون تا اینجا اومدن کار هر کسی نبوده...🥹🫂💙✨
.
.
قبلا گذاشتم؟ 😅👈🏻👉🏻
دیدگاه ها (۲)

...

...

...

...

به خودت افتخار کن که تا اینجا دوام آوردی🎋 فقط بدون ؛ تو لایق...

#عاشقانه_خاص آدم درستشو که پیدا کنی تو هر شرایطی میمونه...🤙🏻...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط