{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فقط تا چند دقیقه ی دیگههه😭

فقط تا چند دقیقه ی دیگههه😭
نهههه دووم بیارررر😭
خدا کنه شوگولی این بار باشه 💔😭
دیدگاه ها (۴)

وویس خوداااا سر اینجا خودمو جر دادم اخه یه انسان چقدنه میتون...

من راجب ماه و خورشید حرف نمیزنم.. (:💔✨

خووداااا 😭✨

جذاب ترین ویدیو از هر لحاظ وجود ندا..

...:بین این همه بدبختی چی باعث شده ک هنوزم دووم بیاری؟+:خدا♡...

خدا ی زنه،جز این نمیتونه باشه🙋‍♀️🤧

خدا کنه واقعی باشه 💔😢

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط