{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاش میشد ادمارو نشناسم،چون وقتی میشناسمشون دیگه ازشون خوش

کاش میشد ادمارو نشناسم،چون وقتی میشناسمشون دیگه ازشون خوشم نمیاد.!
دیدگاه ها (۰)

بـالـاخـَرـہ ڪـَم و زیـاد مــا اینـیـمشـُمـا هـَمینـَم نیـست...

وای ترسیدم 😂😂

من فقط ازشون خوشم نمیاد 🎀

کی گفته من کارتون دوست دارم من خوشم نیماد

از وقتی نت ها وصل شده همه رفتن...منم از اینجا خوشم نمیاد بخا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط