{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بچها من نمیدونم این حسش بود یا نه بگین .اولش واقعا ناراحت

بچها من نمیدونم این حسش بود یا نه بگین .اولش واقعا ناراحت می‌شدی ولی بعدش دیگه حواست می‌رفت به بازی که دوستات میکردن یادت می‌رفت. ولی خیلی حس بدی انشالله دیگه کسی تجربه نکنه
دیدگاه ها (۱)

همگی منتظر فصل بعدی شیطان کش هستیم

برگام من مکر میکردم فقط آنابل هست

فقط این کلیپ رو یه جای ساکت و تنها گوش کنید

هشتمین_آرزوپارت 3ویو جیهوپ:وفتی ات رو دیدم خیلی از رفتار خود...

خب نمیدونم چرا ولی حسی که همیشه دارم اینکه که اضافیم...خیلی ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط