{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همتون خفه شید فقط من حق دارم در موردش نظر بدم✨

همتون خفه شید فقط من حق دارم در موردش نظر بدم✨
دیدگاه ها (۱)

حق ولی تلخ...

روزمون مبارک✨🎀🥳

بانو کندال جنر👸🏻میپرستم این زنو🛐🛐

me:

خفه شید 🫴

خفه شید لطفا

همتون خفه شیدو جلو ایران تعظیم کنید😂😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط