{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ولی این جمله نقی خیلی خوب بود...

ولی این جمله نقی خیلی خوب بود...
دیدگاه ها (۲)

عصرتون معطر به🌸🍃بوے مهربانی💕دلتون غرق عشق و محبت🌺🍃لبتـون خنـ...

وقتی بچه رو میسپاری دست باباش 😂🤦

روزتون مبارک👏🏻💐انشا الله که آرزوهاتون آرزو نمونه✨

روزتون مبارک.. تبریک به همه انشا الله به موفقیت های که میخوا...

خیلی این جمله...

واقعا این جمله خیلی درد ناکه

این جمله خیلی به دلم نشست

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط