{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نمیدونم از کی اصکی رفتم😂

نمیدونم از کی اصکی رفتم😂
بچه هاااا امروز خیلی رندوم داشتم تو حیاط اهنگ میخوندم که یهو یکی دستمو کشید برد پیش ناظم گفت خانم این صداش خوبه ببریدش لازمتون میشه😂😂
اینم گفت حالا با دوستتیه اهنگ تمرین کنید بخونید دیگه😂🤌
دیدگاه ها (۸)

تولدت مبارک جیمینینی🎀🥺

نمیدونم چرا ولی از صدای مرده خوشپ اومد:/(پایینی ابته)

دخترای گلم روزتون مبارککککوچولولو های مامان دختر های کوشولو ...

بهترین ادیت وجود ندا..

{عشق مخفی}{part:6} ...

سکوت پیستPart:³⁹(ویو مری)از اتاق اومد بیرون مشخص بود حالش خو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط