{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

رفیق خرابتم مستی شرابتم :R

رفیق خرابتم مستی شرابتم :R
دیدگاه ها (۲)

اگه تو نبودی کسی حواسش به من نبود مرسی بابت بودنت رفیق:R❤🤜

🖤

تا ابد با هم رفیق همیشگی:R😘

جوری که بقیه قلبمو شکوندن 🖤💔

و اما تو بهترین رفیق تو اوج سختی هایی! 🫀🫶🏻️ https://wisgoon...

اگر خوبی...........خرابتماگر مستی ..........شرابتماگر هستی ....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط