{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

استوری[درخواستی]

استوری[درخواستی]


ضمنا اینم پرسیدید ک کدوم سریاله : موش بزرگ یا دهن لق ، بیگ ماوث ام بهش میگن
دیدگاه ها (۲)

ارمیون عزیز خیلی جدی دارم میگم اینکه پسرامون رفتن سربازی دلی...

گل خریدنای بی مناسبت این پسره>>>>

ورلد واید هندسام..نیاز به توضیح بیشتری هست؟ 🤷‍♀️🤲

استوری [درخواستی]

آخر نفهمیدم موش بزرگ کدام بود

ولی ایم یونا زیادی خفنه!

بچه ها یه نظریه جالب در مورد گسترش قلمرو #ایتادوری_یوجی اینه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط