{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سلام بچه ها میگم یه سوال شما با چه برنامه ای اوسی تون رو

سلام بچه ها میگم یه سوال شما با چه برنامه ای اوسی تون رو طراحی میکنید؟
من هر کار میکنم نمیتونم یه برنامه ای نصب کنم😣😫
دیدگاه ها (۶)

سلام بچه ها ببخشید شدامروز گفتم یه سناریو از یومی و شینازوگا...

درخواستی ببخشید دیر شد و ببخشید ولی فکر نکنم خوب شده باشه😓

امروز اومدم با بقیه ی جزئیات اوسی ام معنی اسم اوسییومی(کمان)...

بچه ها یه سوال به نظرتون این رو طراحی کنم؟ 🤔🤔

ذوقشوووو خداااااا

لایک فالو یادتون نره

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط