{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وبعدشم می خندی و میگی حتما کار درستی بوده که انجام دادم..

وبعدشم می خندی و میگی حتما کار درستی بوده که انجام دادم..
دیدگاه ها (۲)

حقیقت همیشه تلخه...

ممنون که حمایتم میکنین ♡♡♡

کیا اینجورین؟ اعتراف کنین...

ممنون که دنبالم می کنین♡♡

خیلیم کار درستی انجام داده😂😂😂

مقایسه کردن من با اینجور آدما کار درستی نی🤙🏻

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط