{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ما خیلی بدبختیم😭 🗣️

ما خیلی بدبختیم😭 🗣️
دیدگاه ها (۴)

بخدا اگه حرف بزنی به کسی نمیگم🗣️

وای برنامه امتحانیمون اومد 😭😭😭

جفتمون بدبختیم... . . . . . . #افسانه#فکت#ویسگون 𐙚𐙚ᡴꪫ𐙚𐙚

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط