{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

واسه عنصر باد خیلی حق بود 😂😂😂

واسه عنصر باد خیلی حق بود 😂😂😂
دیدگاه ها (۲)

درخواستی زندگیم 💖مایلید به پارت ۴؟

دقیقا 👍دوستای مجازی من یکی تو اصفهانه ، یکی ژاپنه 💖، یکی کرج...

چقدر به جین و جونگ کوک میاد 😂😂😂

بگید که فقط من نیستم که اول از یونگی شروع کردم 😂😂😂😅

سنگین

ب باد رفتگان... 😂😂واسه همینه ک زیاد بستنی دوست ندارم 🤭

چهار عنصر اصلی دنیا 🗿👌

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط