{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مهربانی بیاموزیم

😍😍😍😍😍😍😍
دیدگاه ها (۳)

👌👌👌👌👌👌

اونکه میگه تو نجسی...خودش نجستره.. خودش آشغالتره..

آب قند کنارتون باشه که لازم میشه... آخه مگه داریم از این

ای جان..با پای ناقصش داره شیرین کاری میکنه

بححح بححع

🚩 عشق به اباعبدلله و حسینی شدن را از کودکی به فرزندانمان بیا...

و مهربانی زیباست ؛💖

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط