{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همینجور داره بهونه میاره تا از کار فرار کنه و بره خونه😐🚶‍

همینجور داره بهونه میاره تا از کار فرار کنه و بره خونه😐🚶‍♀️
بچه خیلی حالش بده😶😑
دیدگاه ها (۰)

حقیقتاً کلمه‌اي براي وصف زیبایيش ندارم😋🙂

مکنه خودشو زده به مریضی که از زیرک‌تر دربره😑👏🏻

❣اسپویلچی‌هیونگ : همه اینا اینجوری شد چون من داشتم سعی میکرد...

❣اسپویل🐥: من میارم👱‍♀: خودم میارم🐥گفتم من میارم

دلم میخواد زندگیمو بدم دست یه آدمی بگم یه لحضع نگه دار بعدش ...

به قران که از این بات استفاده نکردم(هنوز)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط