{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بچه ها دیگ امتحانات کم کم دارن تموم میشن اگه تموم شدن کلی

بچه ها دیگ امتحانات کم کم دارن تموم میشن اگه تموم شدن کلی فعالیت میکنم قشنگام💜❤🫰
دیدگاه ها (۵)

😎من آرمیم😎💀ولی یه ایرانیم😏اولین رپ ایرانی که خوشم اومد😌

من نباید به این میخندیدم 🤣😂(سیچکات) 😂🤣😂😂🤣

چرا آخه جیمین تو انقد نانازی🥺🥺❤💜

کیا اسکویید گیم ۲ رو دیدن 🤫😏(من دیدم)

بچه ها درسته که خیلی کم فعالیت میکنم ولی خب خودتون میدونید ک...

بچه ها اگه کم فعالیت میکنم به بزرگیه خودتون ببخشید. ولی سعی ...

بچه ها ببخشید اگه کم فعالیت میکنم 😞واقعا نت زعیفه😭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط