من اگه رئیس شرکت پپسی بودم به این داداشمون واسه همچین خلا
من اگه رئیس شرکت پپسی بودم به این داداشمون واسه همچین خلاقیتی و تبلیغی یه شغل خوب تو شرکت پپسی میدادم😁
- ۱.۳k
- ۰۷ شهریور ۱۴۰۳
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط