{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یه گپ بزنم میایین؟

یه گپ بزنم میایین؟
دیدگاه ها (۱)

حس میکنم ریاضیو افتادم۱۱۰ تست زدم ۳۵ غلط داشتم اخههههههه بعد...

یه چندوقت دیگه میرم ثبت نام کنم

چقدر دلم میخواد دستمو اینجوری کنم ولی اجازش صادر نمیشه

گپ بزنم؟

فرزندانمگپ بزنم؟؟

دلم میخواد یه گپ بزنم توی روبیکا.بیاین حرف بزنیمولی نمیزنمچو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط