{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بهترین راه کشتن و در رفتن است🤌🗡

بهترین راه کشتن و در رفتن است🤌🗡
من خودم INTP هستم
دیدگاه ها (۴)

چرا تغذیه نگرفتیییییییی🥺🥲

𝚁𝚎𝚊𝚍𝚢 𝚘𝚛 𝚗𝚘𝚝, 𝚑𝚎𝚛𝚎 𝙸 𝚌𝚘𝚖𝚎

🤣🤣🤣😂

نان بربری😁

میکس از خاطرات یک عطار

کی گفته ازدواج کردن خوبه وقتی تنهایی میتونی هر کاری کنی ؟

این یه مشکلی داره من INTP هستم این به حقوق حیوانات خیلی احمی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط