{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هر کسی یه جایی تنهامون گذشت!!!!!

👌👌👌👌👌👌👌👌
دیدگاه ها (۳۱)

آتش بس لغو شد.......عجب شوت کاظم کاکرویی بود

یعنی پرو تر به کوچه علی چپ ترزن دقل تربازتر و

چای بخور.....غصه نخور!!

👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌

نباید تنهامون بذاری مرد...

واقعا تنهامون بزارید😁لایک و فالو یادت نرهᰔ

بنازم ب غیرت غم ک هیچ وقت تنهامون نمیزارع:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط