{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بنازم ادیت کصشعر زدم (بدک نشد) 👍🏻🗿

بنازم ادیت کصشعر زدم (بدک نشد) 👍🏻🗿





‌ ‌ ‌


‌ معنیشو نمیدونی مشکل من نیست،
دیدگاه ها (۲۳)

سلام، بنده متاسفانه هنوز زندم و ادیت میزنم منو فراموش نکنین

پخت و پز کردم

کصشعری دیگر تقدیم شما

ادیت عیدی 🥰چطوره؟

وایییی

واقعا ادیت زدنم خوب نیست،ولی خب. بازم ادیت زدم. 😞😞😞

تولد بانو مبارک

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط