{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چرا انقدر از اکانه بدم میاد

چرا انقدر از اکانه بدم میاد
دیدگاه ها (۱۱)

..

ازاین ویژگیم متنفرم

نمیدونم چرا کامنتاتون نمیادهروقت پستامو نگاه میکنم کامنتایی ...

ای

ایفون انقدر بدم میاد شیاعومی بیشتر میپسندم آیفون نصفه چیزاش ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط