{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بیاین با هم تکرار کنیم:)

لایک کامنت فالو یادتون نره ممنون
دیدگاه ها (۰)

باور و فکر غلط مردم

چرا دختر به دنیا اومدم؟

تو یا میانگرایی اگه.......

اگه برونگرا هستی احتمالا این خصوصیات رو داری

لایک. فالو. کامنت یادتون نره❤️

لایک. فالو. کامنت یادتون نره❤️

کلیپ ریمیکس رپ فارس

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط