{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خدایا تو میدانی انسان بودن و ماندن چقدر دشوار است چه رنجی

خدایا تو میدانی انسان بودن و ماندن چقدر دشوار است چه رنجی می‌کشد آن کس که انسان است و از احساس سرشار است
دیدگاه ها (۲)

آرزومه نبینین انچهکه دیده ام تجربه نکنید آنچه که کردم🚬🤍🎭🪽

انگار شرطی شده باشدم با هر لبخند نفسگیرت نفس کم میاورم🚬👋🪽

نامردی اگه خوشت اومد لایک نکنی🫰🤟🥲😁🙃😇

کپ شنو بخون پشیمون نمیشی🤙من حقمو با کاردک از کف آسفالت این ش...

پست آخر

قلبم بوی تو را نفس می کشد هنوز...

اللَّهُمَّ يَا شَاهِدَ كُلِّ نَجْوَىخدایا تو میدانی در دل بن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط