{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سلامم سلامم

سلامم سلامم
دلتون برام تنگ سده بود؟ من برگشتممم تو دوران قطعی نت نبودم چون با ایمل تو اکانتمم و وقتی نتا ملی یود از اکانتم پرت شده بودم بیرون و خلاصه که الان هستم احتمالا یه چنل تو ایتا یا تلگرام بزنم نمیدونم کجا بزنم شما بگین بهم
و نظرتونه یه پیج بزنم واسه استرنجر تینگز؟
نظرتونو بهم اعلام کنین قشنگامم😭😭
دیدگاه ها (۰)

این آهنگ رو هیچوقت به چشم یه آهنگ عادی نمیتونم گوش کنم

حیحی🤓🎀

داشتم فکر میکردم یه چنل کوچیک تو یه پلتفترم دیگه بزنم برای چ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط