{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بعضی وقتا باید خیلی جدی گفت:فدای سرم.

بعضی وقتا باید خیلی جدی گفت:فدای سرم.
دیدگاه ها (۲)

تا توانی دلی ب دست آور ؛ دل شکستن هنر نمی باشد....:)💔 🖤 💔

_مرد باش... ✔ 💯

پُشت سَرَم حَرف میزَنن مُهِم نیست🤞👎سَگی کِ مَنو نِمیشناسه زی...

💯

بعضی وقتا تقصیر خودمونه که:خیلی ”جدی” گرفتیم؛حرفهاروقول‌هارو...

منم بعضی وقتا میاد تو سرم که برم اما...

منم بعضی وقتا میاد تو سرم که برم اما...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط