{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

واسه کسی که از ارتفاع بترسه بالا اومدن یه اشتباه محضه

دیدگاه ها (۰)

چرا نمیخوابم😂

انتخاب تو بهترین انتخاب قلبم بود(:m

فک کنم بیدارباشید؟درسته

دقیقااا

بنظر خود من حتی حتی یکبارگذشت هم اشتباه محضه ،اگرگذشت کنی به...

واسه کسی که از ارتفاع به ترسه؟...آهنگش قدیمی ولی خوب 🙂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط