{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خب سلام بر دوستان گرامی

خب سلام بر دوستان گرامی
مرسی از اینکه این سه چهار سال دنبال کننده من بودید من می خوام به دلیل داشتن وضعیت روحی و روانی داغون و داشتن مشکلات خانوادگی از ویسگون به مدت نمیدونم طولانی یا کوتاه برم ( بچه های گپ شرمنده همتون ولی مجبورم می خواستم بهتون بگم ولی روم نشد ) ببخشید اگه از دستم ناراحت یا اذیتتون کردم
ماچ به همتون ✨👋🏻
دیدگاه ها (۰)

اهم از اونجایی که من خیلی چیزا رو به شما میگم گفتم اینم بگم ...

خب سلام به کسایی که دارن این متن رو میخونن خواستم بگم که واق...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط