{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میگن‌‌رفیق‌اونہ‌‌ڪہ‌تورومۍخندونہ..

میگن‌‌رفیق‌اونہ‌‌ڪہ‌تورومۍخندونہ..
امـٰارفیـق‌‌تراونہ‌ڪہ؛ پــٰا؎‌گریہ‌‌هـٰات‌‌میشینہ..
آقاجان! مـٰا‌پیش‌‌‌شماخیلۍ‌گریہ‌ڪردیم‌!





#آقای‌اباعبدلله
#دلتنگم 🥺
دیدگاه ها (۰)

_اینکه هنوز محرم نیومده و دلواپس اربعینش باشی چیزه عادیه؟!!!...

ای ابولفظل من🥹#یاابوالفضل 💔

هیچ جای دنیا....🥺❤️#مـولآ_علے

حاجی‌خیلی‌دلتنگتیم🕊💔#دلتنگ_حاجی🥺

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط