{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگه آقامون نیومد نزارید دلا بمیره

دیدگاه ها (۰)

😔😔😔🥀

یا ابا صالح المهدی ادرکنی

ادیت قشنگیه ولی حتی اگه یه نفرشون بمیره منم‌ میمیرم😭

ولی جدی اگه دازای بمیره من افسردگی میگیرم ۶ ساله روش کراش دا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط