{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دلبر چه عرض کنم ؟

دلبر چه عرض کنم ؟
دلبر یه ملت بود
دیدگاه ها (۰)

یه موقعه هایی هس ..ک حال هیچی نی!

حاجی حال یه ایران بده

مواد میزنین مگ..؟

تو الماسم اگ باشی 💎یه تیکه رو تاجمی👑

کراشه یک ملت ~~~

عید سعید قربان رو تبریک عرض می کنم به ملت عزیز ایران و همه م...

اقا جان دلم هوای حرمتون رو کرده، میشه دوباره من رو بطلبین بی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط