{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از اینا چی یاد گرفتیم ؟

از اینا چی یاد گرفتیم ؟
دیدگاه ها (۰)

هری پاتر فیلمی بود که به ما یاد داد..

هری و رون دوستان همیشگی

هری پاتر و هرمیون گرنجر و رون ویزلی

آقا...ما از شما یاد گرفتیم که جلوی ظلم تسلیم نشیم.یاد گرفتیم...

من و دوستم با هم ست از اینا گرفتیم

باید بهمون یاد میدادن که باهم مهربون باشیماما به جاش چی یاد ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط