{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

پس هرچی کینه ای تر بهتر <<<: 🦋

پس هرچی کینه ای تر بهتر <<<: 🦋
(:
دیدگاه ها (۱)

ار ازه همین اوکی ها

اولین نظر مشترک قلب و مغزم(:

بله و من یک افسرده ام (:

متولدین کینه ای

بی ام و هرچی زیاد باشه بهتر

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط