{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تعصب اگه آدم بود

یه دوربین مخفی درجه یک از آیدین
.
واقعا به همچین هموطن هایی افتخار میکنم
.
.
.
.
.
#تعصب #دوربین_مخفی #هموطن #ایران #ایرانی #عجیب #جالب #معلول #معلولین #قضاوت #انسانیت
دیدگاه ها (۲۶)

دوست داری بیایی ایران

سرباز خمینی تسلیم نمیشه

به پدرم افتخار میکنم

عجب جوابی بهش داد!!!

اسم کتاب شوالیه شاپرک باید بگم این یکی از داستانای متفاوت که...

سناریو قفل آبی: اگه بازیگر باشی و توی فیلمت صحنه اهم اهم داشته باشه و با اونا ببینی💔😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط